Cari Blog Ini

Khamis, 6 Oktober 2011

Buku Latihan Berpandu - Rumusan untuk sesi 2012 !!!



Buah tangan untuk anak-anak didik maya... rakan-rakan guru bahasa Melayu tingkatan 4 dan 5...Buku Latihan Berpandu Rumusan ini mengandungi 20 latihan rumusan dan pemahaman yang memuatkan petikan isu terkini dan relevan. Sangat sesuai untuk dijadikan buku latihan dalam kelas, kerja lebih mudah dan kemas. Bagi yang berminat untuk membeli... harga senaskah RM10 sahaja... kalau nak pos tambah kos poslaju ( bergantung pada kuantiti/berat)... Untuk tempahan sila mesej saya samada menerusi blog ini atau FB saya...

2 ulasan:

  1. saya berminat..boleh bagi maklumat lengkap ke e-mel saya..kain_renda@yahoo.com

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum, Cikgu.
    Saya berminat untuk membeli Buku Latihan Berpandu Rumusan.
    Bagaimanakah caranya? Masih ada stok lagi?
    Terima kasih, Cikgu.

    BalasPadam